Saturday 16 September 2017

Akademi forex malaysia


Akademi Forex Malásia Dari Meja Pengetua Akademi Forex Malásia Assalamualaikum dan selamat pagi, Terlebih dahulu saya ingin merakamkan ksyukuran saya kepada Allah s. w.t atas kurniaanNya yang tidak ternilai, moga usaha ini mendapat keberkatan dariNya senantiasa. Comerciante dan pengunjung yang saya hormati, Saya rasa amat bertuah kerana dapat mengenali dan seterusnya dapat membimbing saudarari untuk menjadi seorang comerciante yang mahir dan konsisten dalam menjana keuntungan dalam industri dagangan Forex. Kita maklum bahawa Forex adalah satu wadah yang boleh menjana kewangan dalam masa yang singkat tetapi ia juga mampu melenyapkan wang ringgit. Dalam Forex modal bukanlah faktor utama sebagai penentu kepada keuntungan dan kerugian. Jika kaedah yang digunakan betul, maka kita mampu menjana kewangan. Trader dan pengunjung yang saya muliakan, Akademi ini diwujudkan adalah bertujuan untuk memberi pendedahan dan bimbingan kepada mereka-mereka yang ingin mengetahui, mendalami, menanasai tentang industri Forex dan seterusnya menjadi trader yang menguntungkan. Hanya 5 sahaja mereka yang berjaya dalam forex dan malangnya 95 seringkali mengalami kerugian. Apa yang kita inginkan adalah kita tergolong dalam kumpulan 5 tersebut. Untuk makluman semua bakal tradermentee Akademi FX, mentor do programa melalui forex ini anda semua akan dibantu bagaimana untuk menguasai Forex secara berkesan dengan teknik yang cukup mudah dan senang untuk difahami. Justeru itu bertindaklah sekarang untuk menempa kejayaan dalam Industri ini. Akhir kata, sama-sama kita berdoa agar programa ini akan terus berkekalan dan konsisten dalam usaha untuk bersama mencapai kejayaan. Sekian, terima kasih. Pengetua, Akademi Forex Malaysia. Terlebih dahulu saya memperkenalkan diri saya. Nama saya Mohd Abd Fallah Abd Halim dan saya adalah Oficial do Broker (IB) Malásia serta fundador MyBelajarForex (MBFx). Kepakaran saya adalah melakukan urusan DEPÓSITO, RETIRADA, MENGANALISIS PASARAN MATAWANG serta seorang FORMAÇÃO FOREX yang berpengalaman sejak 2007 Serta memiliki SIJIL dari intermediário antarabangsa yang diiktiraf untuk mengendalikan seminário forex di Malásia. Dengan pengalaman luas yang saya miliki dalam bidang ini, sudah tentu banyak perkara yang akan saya kongsikan bersama anda di MBFx Academy. Dengan ini, anda tidak perlu menghabiskan masa bertahun-tahun dan puluhan ribu ringgit untuk membuat kajian. Apa anda hanya perlu lakukan adalah hadir ke kelas PERSONAL COACHING (PC) saya. Apa yang akan saya dedahkan didalam kelas PC adalah sesuatu teknik analisa yang EKSKLUSIF bagaimana menganalisis pasaran dengan cara yang betul yang selama ini mungkin anda tidak sedari, terlepas pandang atau mungkin tidak mengetahuinya. Segala apa yang diajar adalah merupakan pengalaman saya dalam arena trading. Dengan menghadiri programa ini, saya yakin dan pasti selepas ini teknik trading anda akan berubah 360176. Rahsia pendapatan 5 ANGKA Sebulan Saya ingin kongsi satu rahsia dengan anda. Adakah anda menyangka untuk menjadi seorang comerciante forex berjaya, e um memerlukan modal yang besar TIDAK. Saya buktikan disini bagaimana saya menjana pendapatan 5 angka sebulan, dengan hanya bermodalkan akaun trading 3 angka sahaja. Tak percaya Inilah kaedah trading yang saya amalfan selama ini. Kaedah negociação yang menjadi rahsia saya selama ini bakal menjadi milik anda apabila anda menghadiri kelas PC. Jika anda ingin saya tunjukkan caranya, teruskan membaca. INGAT Saya hanya dapat membantu mereka yang bersedia KELUAR DARI ZON SELESA. Saya ceritakan kisah saya secara ringkas SIAPA SAYA suatu ketika dahulu Saya dahulunya adalah seorang polis bantuanpengawal keselamatan dan isteri saya, Pn. Yatie adalah suri rumah. Disebabkan pendapatan sebagai polis bantuan agak rendah terpaksalah saya bergantung dengan kerja horas extras sehinggakan masa bersama keluarga sangat kurang ditambah lagi hidup diperantauan. Disebabkan ingin menambah pendapatan saya pernah membuat pelbagai kerja sampingan seperti mengambil upah membaiki peralatan elektrik. Malah isteri juga berniaga kecil-kecilan dari rumah. Malah saya pernah dihina majikan sendiri dengan diludah hanya kerana kesalahan kecil memakai pass keselamatan yang pudar (akibat lama bekerja dibawah panas dan hujan). Terasa diri begitu hina sekali kerana perbuatan majikan saya dikhalayak ramai. Adakah kerana majikan saya bergaji RM15,000 sebulan (lebih kurang) berhak menghina saya sedemikian rupa. Siapalah saya ketika itu hanya seorang pekerja yang paling bawahan mencari sedikit rezeki disebuah syarikat gergasi. Saya diuji lagi Ketika saya mula stabil dalam trading forex dan sedang berkira-kira untuk berhenti kerja, saya sekali lagi diuji. Kali ini dengan rakan sekerja. Ramai rakan sekerja bertanya kepada saya bagaimana mereka boleh turut sama dalam forex trading ini. Saya meminta mereka belajar dari asas, tetapi oleh kerana mereka agak lambat faham, maka mereka menanyakan jika terdapat kaedah lain selain dari manual de negociação. Saya telah mencadangkan kepada mereka melanggan perkhidmatan EA kerana secara kebetulan saya mengenali seseorang yang telah menggunakan perkhidmatan EA tersebut selama 2 tahun dan agak baik keuntungannya (walaupun saya tidak berminat menggunakan EA). Pada tahun pertama perjalanan EA tersebut agak baik sehingga membolehkan mereka membuat retirada hampir setiap bulan. Tetapi pada tahun kedua pergerakan pasaran yang agak extrim telah menyebabkan kegagalan EA tersebut dan mengakibatkan akaun mereka mengalami kerugian. Akibatnya mereka semua telah membuat tuduhan kononnya semua kerugian mereka telah masuk ke dalam poket saya walaupun terang-terang didalam história akaun menunjukkan akaun rugi dalam pasaran dan bukannya dikeluarkan secara senyap-senyap tanpa pengetahuan. Mereka semua telah sepakat meminta saya menggantikan kembali kesemua depósito mereka tanpa memikirkan bagaimana saya bersusah payah cuba membantu mereka sebelum ini. Begitulah antara suka dan duka yang terpaksa saya dan isteri lalui dari awal sehinggalah sekarang. Namun saya tabahkan hati kerana saya tahu apa yang orang lain tidak tahu iaitu ILMU saya didalam bidang forex ini. Alhamdulillah. Kini impian kami menjadi kenyataan Antara hasil terawal dari trading forex pada tahun 2010 Saya tidaklah kata kami KAYA. Tetapi dari gambar yang anda lihat diatas, bidang forex trading ini memberi kami sedikit kebebasan dari segi kewangan, masa bersama keluarga dan melancong walaupun didalam Malásia. Kesemua ini tidak datang begitu mudah. Tentunya i datang dengan cabaran, suka duka dan juga kos-kos tertentu. Pendek kata pastinya ADA HARGA YANG PERLU DIBAYAR Apa yang anda tunggu lagi, Semua bukti saya telah tunjukkan kepada anda Jangan lagi tunggu orang lain da berjaya baru anda nak ikut. Tapi itulah ayat yang selalu saya dengar. Kau Buat dululah, nanti kalau menjadi aku ikut. Kenapa perlu begini. Untuk berjaya, jangan takut rugi. Jadikan setiap kerugian itu sebagai motivasi untuk lebih berjaya. Semak dimana silapnya dan jangan ulangi lagi kesilapan tersebut. Ini barulah tanda orang yang ingin berjaya. Bukan hanya tunggu dan tunggu. Anda tidak akan kemana-mana dan kekal ditahap yang sama sehingga bila-bila. Pepatah ada mengatakan: Jika ingin berjaya, ikutlah jejak orang yang berjaya Sekarang anda telah tahu kenapa anda perlu hadir seminário MASTER FOREX TRADING Anda telahpun lihat bukti-bukti pendapatan 5 angka yang saya tunjukkan kepada anda. Jadi pada pendapat anda berapakah yuran yang berbaloi untuk anda mempelajari rahsia trading saya ini RM8,000 Tidak, walaupun nilai sebenarnya lebih dari itu jika anda mengetahui rahsia trading ini RM6,000 Tidak, nilai ini masih tinggi kerana saya betul-betul ingin bantu anda RM4 , 000 Tidak, nilai ini terlalu mahal kepada mereka yang masih baru Apa yang bakal tawarkan kepada anda pastinya sangat MENGEJUTKAN hanya RM1800 sahaja. Termasuk kelas ulangkaji yang ILIMIT. Jangan lepaskan peluang ini Programa utama di MBFx Academy: PERSONAL COACHING (PC) Kelas PC programa merupakan intensif menganalisis pasaran matawang. Selepas menghadiri programa ini para peserta dengan cepat akan dapat menganalisis pasaran dan membuat lucro. Dalam masa yang sama juga dapat mengurangkan kerugian dan memaksimumkan keuntungan. Programa: PERSONAL COACHING (PC) Lokasi: Shah Alam, Selangor Tarikh: Perserta boleh memilih dari tarikh yang akan diberi Masa: 10:00 am - 09:00 pm Status: Pendaftaran dibuka sekarang Yuran: RM1800 Sila buat bayaran depósito sebanyak RM800 setelah mempersetujui tarikh yang Dipilih peserta. Manakala baki yuran RM1,000 perlu dibuat selewatnya sehari sebelum tarikh programa bermula. Anda akan menerima E-RESITE Setelah depositbayaran penuh dibuat Makanan amp minuman ringan disediakan 1. Semua ini tidak akan berlaku jika anda tidak KOMITED untuk jadikan kali ini ponto de viragem hidup dan kewangan anda. 2. Saya tidak mempunyai magik untuk merubah kehidupan anda. Kuasa magik yang sebenar adalah terletak pada tindakan diri anda untuk berubah dan dengan keizinannya Alá Swt tetapi dia tidak akan mengubah apa-apa sekiranya kita tidak memulakan tindakan. 3. Saya tidak menjanjikan bulan dan bintang iaitu kekayaan tetapi saya akan bantu anda menjana pendapatan. Pendapatan yang konsisten dan semakin bertambah Insya Allah akan menjadi kekayaan. 4. Tidak ada jaminan anda akan bebas kewangan sekiranya anda tidak menggunakan semua ilmu yang dipelajari dengan betul. Anda mungkin akan buat silap tetapi dengan ilmu yang betul ia akan mengurangkan risiko kesilapan anda. Lebih cepat anda belajar dari kesilapan dengan ilmu yang diajar maka lebih cepat anda naik ketahap yang seterusnya. 5. Jangan menyalahkan saya atau sesiapa sekiranya selepas 6 bulan anda masih tidak berjaya kerana proses kejayaan setiap orang tidak sama dari segi emosi, tindakan dan kuasa pemikiran. Jika anda ikut semua strategi yang telah diajar Insya Allah kehidupan anda akan berada disuatu tahap yang berbeza dari sebelum ini. Terdapat 2 jenis akaun bank yang disediakan untuk memudahkan anda membuat pembayaran menyertai programa de MBFx Academy Selepas membuat pembayaran anda boleh terus menghubungi pihak kami ditalian HOTLINE: 019-9273157 untuk memberi butiran pembayaran Pembayaran penuh perlu dibuat sebelum programa bermula Apa Kata Mereka Yang Telah Hadir ke Programa MBFx AcademyKetika keadaan ekonomi dunia tidak menentu, ramai orang sedang merungut terutama sekali golongan ahli-ahli perniagaan kerana ketidakstabilan ekonomi telah menjejaskan pendapatan mereka. Keadaan ini bukan sahaja menjejaskan golongan perniagaan malah bagi mereka yang bekerja dalam kerajaan dan swasta juga merasakan impak kerana harga barangan semakin meningkat tanpa titik noktah. Pendapatan bulanan pada masa kini seperti sudah tidak mampu menampung perbelanjaan bulanan. Ketidakstabilan politik telah menjejaskan keyakinan pelabur como a telah menyaksikan beberapa syarikat besar asing telah menarik keluar pelaburan mereka dari negara Malásia. Meskipun keadaan hidup kian menyempit, orang ramai tidak pernah berputus asa untuk meneruskan kehidupan demi keluarga yang disayangi. Semangat ini telah membantu diri mereka untuk mencari suco alternativo dalam mencari wang. Di Sabah, penduduknya yang kini sudah mencecah 3.1 juta lebih mempunyai potensi kuasa beli yang kuat. Persaingan perniagaan jelas dapat dilihat dimana-mana yang secara langsung boleh menjadi indikator ataupun petanda bahawa ekonomi Sabah semakin menjadi rancak tahun demi tahun. Walau apapun jenis perniagaan yang wujud di Sabah, satu jenis perniagaan kini telah menjadi pilihan rakyat Sabah. Perniagaan tersebut adalah Forex atau Câmbio (Tukaran Matawang Asing). Jenis perniagaan ini telah menjadi popular kerana ia mudah dikendalikan. Walau bagaimanapun, rakyat Sabah telah menjadi mangsa yang kejam oleh Broker Forex yang palsu. Terlalu banyak duit rakyat Sabah telah melayang kerana tertipu dengan Broker-broker Forex yang palsu sehingga menjejaskan ime dan prestij perniagaan ini dimata rakyat Sabah. Namun, syukur kerana terdapat seorang rakyat Sabah yang bernama Alix Sunggin telah menampilkan diri untuk membantu rakyat Sabah untuk menceburi bidang perniagaan ini. Beliau telah menubuhkan syarikatnya dengan nama Akademi Forex Malásia. Lokasi pejabatnya yang terletak di Kobusak Centro Comercial Penampang telah Berjaya melahirkan lebih daripada 200 lebih Pedagang-pedagang Forex Baru (New Forex Traders). Sudah terdapat bebarapa anak murid beliau mendapat status jutawan. Sebelum ini, ia dikenali sebagai Akademi Forex Sabah namun setelah ia didaftarkan, nama tersebut ditukar menjadi Akademi Forex Malásia. Beliau berharap agar rakyat Sabah mengambil peluang ini untuk mempelajari ilmu Forex daripadanya kerana segala ilmunya yang sudah berusia lebih daripada 8 tahun akan diajar kepada mereka yang ingin mempelajarinya. Menurutnya juga, melalui info yang dikeluarkan daripada Bloomberg, transaksi perniagaan Forex ini merupakan perniagaan yang terbesar di dunia dengan jumlah 5 trillion sehari. Dijangkakan pada tahun 2020, angka ini akan meningkat kepada 10 trillion sehari. Perniagaan ini telah mengatasi perdagangan bursa saham yang ada didunia. Dengan kewujudan Akademi Forex Malásia yang satu-satunya di Malásia yang berada di Sabah, rakyat Sabah sangat bertuah dan mempunyai peluang untuk bergelar jutawan. Namun, sebelum mampu mencapai status tersebut, anda semua dinasihati untuk mempelajari teknik-teknik yang betul dalam Forex bagi mengelakkan kerugian. Semuanya akan diajar melalui Akademi Forex Malásia. Pasangan matawang GBPUSD telah jatuh teruk memecahkan rekod lama yang pernah direkodkan pada Januari 2009 dengan harga 1.3509. Kini, pasangan matawang telah berada pada rekod harga 1.2902. Antara faktor kepada kejatuhan nilai matawang GBP kepada USD adalah kesan daripada Brexit Referendum yang mana rakyat Britânico memilih untuk tidak lagi mahu berada didalam Kesatuan Eropah atas dasar kepentingan negara mereka. Lantas daripada itu, keyakinan pelabur-pelabur sedikit sebanyak telah tergugat daripada tindakan itu dan dunia telah menyaksikan matawang British telah jatuh. Ia ditambahkan lagi apabila Pusat Bank Inglaterra telah menurunkan kadar faedah daripada 0,50 kepada 0,25. Ia telah menjadi tanda yang jelas bahawa britânico sedang menuju kepada kegawatan ekonomi. Walau bagaimanapun, britânico sangat terkenal dengan kebolehannya untuk menyelesaikan masalah dan mari kita bersama-sama mengikuti perkembangan mereka. A principal idéia de todo o processo de negociação é sobreviver A sobrevivência é a primeira tarefa, após a qual vem ganhar o dinheiro. Deve entender claramente que os bons comerciantes são, antes de tudo, sobreviventes hábeis. Aqueles que também têm bolsos profundos também podem sustentar maiores perdas e continuar comercializando em condições desfavoráveis, porque são financeiramente capazes de. Para um comerciante comum, as habilidades de sobrevivência tornam-se um requisito vital deve saber para manter suas próprias contas de negociação Forex vivas e conseguir lucros no topo. Vamos dar uma olhada no exemplo que mostra uma diferença entre arriscar uma pequena porcentagem de capital e arriscar uma maior. No pior dos casos, com dez negociações perdedoras, a conta de negociação sofrerá muito: aparentemente, há uma grande diferença entre arriscar 2 e 10 do saldo da conta por comércio. Um comerciante que fez 10 negociações arriscando apenas 2, nas pior condições, perderia apenas 17 de seu investimento inicial. O mesmo comerciante que expôs 10 do saldo por comércio acabaria por perder mais de 60 de seu investimento inicial. Como você pode ver, essa simples decisão 8212, uma abordagem de gerenciamento de dinheiro 8212 pode ter sérias conseqüências se julgado mal. 2. Retornar o capital perdido é mais difícil que parece dar uma olhada em cálculos em que um comerciante perdeu parte da sua conta. Quanto esforço será necessário para recuperar o saldo da conta original Agora, aqui está um desafio: experimente a sua conta demo para obter um retorno de 300 ou pelo menos 100 da sua conta original, como se fosse o dinheiro real. Isso será fácil, eu não penso assim. Você pode me provar errado 3. Calcule o índice de recompensa de risco antes de entrar em um comércio Quando as chances de ganhar em um comércio são menores do que perdas potenciais, não troque Lembre-se de que 8212 ficar de lado é uma posição. Por exemplo: perdendo 40 pips versus ganhando 30 pips, perdendo 20 pips versus ganhando 20 pips, ambos os exemplos estão mostrando um mau gerenciamento de risco. Antes de entrar em um comércio, assegure-se de que o índice de recompensa de risco seja pelo menos 1: 2 (mas idealmente 1: 3 ou superior), o que significa que as chances de perder são árvores menos do que promessas de ganhar. Por exemplo: 30 pips de uma possível perda versus 100 pips de uma vitória em potencial é um bom comércio para considerar tomar. Adotar essa regra de gerenciamento de dinheiro como uma obrigação, a longo prazo, aumentará dramaticamente suas chances de conseguir obter lucros estáveis. O gráfico seguinte mostra a regra de recompensa de risco na prática. Foram realizadas 10 negociações com taxa de recompensa de risco 1: 3. Um comerciante estava perdendo apenas 100 em um comércio quando ele estava errado, mas ganhou 300 em cada comércio lucrativo. Como podemos ver, usando o índice de recompensa de risco 1: 3 constantemente e sendo bem sucedido apenas 50 do tempo, qualquer um pode lucrar no final. Quanto maior o índice de recompensa (em comparação com a razão de risco), melhores são as chances de acabar em lucro. 4. Aprenda a usar paradas de proteção Continue lendo sobre paradas de proteção e sua importância para um bom gerenciamento de dinheiro: Aprenda a usar Stop Loss efetivamente. 5. Um exemplo prático de aplicação de regras de gerenciamento de dinheiro: arriscar apenas mais de 2-3 da conta total por comércio. Como funciona na prática, use um exemplo para compreendê-lo. Abrimos uma conta de negociação de 1000 USD com um corretor e conseguimos uma alavancagem de 20: 1. Então, agora nos alavancamos para 20 000 USD para começar a negociar. Mais dinheiro significa uma maior potência comercial. Um lugar para outro. Mas, quanto maior o poder comercial, maiores os riscos e quando falamos de riscos, falamos sobre um valor de conta real que diminuirá com todas as perdas sofridas durante a negociação. Então, quando dizemos que não arriscando mais do que 2-3 de um valor de conta total, queremos dizer o valor da conta real 8212 que é de 1000 USD em nosso caso. Agora, vamos começar a negociar e fazer a matemática. Digamos, decidimos arriscar 2 da conta em cada comércio. 1000 x 2 20 USD. Isso significa que quando o preço vai contra nós, precisamos estar fora do comércio, uma vez que estamos com 20 dólares. Ok, hora de negociar. Nosso poder comercial mede 20 000 USD (graças à nossa alavancagem). O que acontecerá se tentarmos trocá-los todos de uma vez: por um pedido de lote de negociação de 20 000 dólares, nosso corretor de Forex nos dá um valor de pip de 2 dólares. Isso significa que com cada pip ganhou, teremos 2 USD em nosso bolso. Mas isso também significa que, com cada pip perdido, nossa conta real encolherá 2 dólares. Uma vez que podemos perder apenas 20 dólares em um comércio, ficando bem um comércio, uma vez que o mercado faz. -10 pips Sim, apenas 10 pips são necessários desta vez para alcançar nosso limite 2. 10 pips 2 USD por 1 pip 20 dólares, que é nosso limite de 2 contas de acordo com a regra de gerenciamento de dinheiro que nós escolheremos seguir. Agora, vamos tentar negociar uma posição de 10 000 dólares. O valor do pip para esse tamanho de posição será de 1 USD. A matemática é a seguinte: podemos manter o comércio até o mercado fazer -20 pips contra nós. Sim, desta vez podemos sustentar uma mudança de mercado maior. Se diminuíssemos o nosso lote de negociação em 5000 USD, nossa sustentabilidade aumentará para -40 pips contra o nosso comércio. (O valor do pip para o lote de 5000 dólares será de 0,50 centavos). E assim por diante. Como você pode ver, com a regra de gerenciamento de dinheiro no lugar, nossa conta real está sob controle. E mesmo que a alavancagem permita negociar posições maiores, os riscos devem estar sempre sob controle. Dalam dunia perniagaan Forex, pengurusan kewangan (gestão do dinheiro) serta pemilihan aproveitar merupakan 2 faktor yang sangat penting bagi memastikan keberkesanan dalam mendapatkan keuntungan serta mengurangkan risiko kerugian. Ini juga bermaksud, kesilapan ataupun kecuaian dalam mempertimbangkan 2 perkara ini sebelum memulakan trading akan mengundang risiko kerugian besar apabila arah sentimen matawang (moeda de tendência) bertentangan dengan taruhan trading kita. Jadual Gestão de Dinheiro diatas adalah nasihat dan cadangan untuk dijadikan panduan kepada mana-mana indivíduo yang baru mahu mengenali Forex dan yang ingin mendalami kefahaman tentang perkara ini. Semoga informasi ini membantu diri anda dalam melakukan perniagaan Forex.

No comments:

Post a Comment